Prekių katalogas

Garantinio aptarnavimo sąlygos

  •  

    Kiekvieno gaminio naudojimo sąlygos paaiškintos jo instrukcijoje.

    Prieš pradedant naudoti įsigytą įrenginį būtina perskaityti instrukciją ir ja vadovautis.

     

    Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristatytų į garantinį servisą pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Bet kuriuo atveju prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).

    Pristatant prekę į garantinį servisą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą), bei prekės garantinį pasą, kuris buvo pateiktas su preke.

     

    Atkreipiame dėmesį, kad:

    Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį servisą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;

    Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;

     

    Garantinio aptarnavimo sąlygos:

    1. Jūsų įsigytam gaminiui suteikiamas ribotas gamintojo garantijos terminas iki 2 metų ( jeigu gamintojas nenurodo kitaip) fiziniams asmenims. Juridiniams asmenims nustatoma iki 1 metų garantija (jeigu gamintojas nenurodo kitaip). Garantija galioja tik tuomet, kada gaminys profilaktiškai patikrinamas bei atliekami darbai pagal gamintojų instrukciją specializuotame servise - po 30 gaminio darbo valandų arba iki 1 metų nuo pirkimo datos (priklausomai kas anksčiau). Garantija suteikiama ir galioja nuo gaminio įsigijimo dienos visą numatytą laikotarpį. Garantijos laikotarpiu NEMOKAMAI pakeisime dalį ar dalis, kurios pagamintos iš nekokybiškų medžiagų, nekokybiškai pagamintos arba netinkamai sumontuotos, ar visi šie atvejai kartu.

    2. Garantija netaikoma gedimams, kurių priežastys:

        * Darbo instrukcijų nesilaikymas;

        * Aplaidi priežiūra ir remontas (pvz.: prijungus įrangą prie netinkamos srovės arba įtampos);

        * Pažeidimams dėl agresyvios aplinkos poveikio (pvz.: cheminės medžiagos, valymo priemonės);

        * Konkrečios aplinkos sąlygos (pvz.: įtampos nestabilumas linijoje, perteklinė įtampa arba netvarkinga instaliacija bendrai iki produkto pajungimo);

        * Normalus nusidėvėjimas naudojant (pvz.: detalėms ir mechanizmams ar jų grupėms);

        * Akivaizdi perkrova dėl ilgalaikio gaminio naudojimo maksimaliu greičiu (pvz.: buvo viršytas įrangos pajėgumas);

        * Savavališkas remontas ir reguliavimas;

        * Netinkamų ar neoriginalių dalių naudojimas, jei jos buvo gedimo priežastimi;

    3. Įprasti valymo, reguliavimo ar priežiūros darbai nėra kompensuojami pagal šias garantijos sąlygas.

    4. Gaminių akumuliatoriams, baterijoms suteikiama 6 mėnesių garantija.

    5. Klientas, kreipdamasis dėl gaminio aptarnavimo, privalo pateikti pirkimą įrodantį dokumentą. 

    6. Garantinį remontą atlieka tik gamintojo arba jo atstovo įgalioti serviso centrai arba garantiniu laikotarpiu profilaktines apžiūras bei reikalingus darbus atlieka tik pardavėjo specializuotas servisas vadovaudamasis gamintojo rekomendacijomis.

    7. Sutartyje numatoma, kad dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg. svorio) ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti pirkėjas veža savo sąskaita.

    8. Garantija negalioja, jei produkto serijos numeris buvo pašalintas, ištrintas, ištaisytas,pakeistas arba yra neįskaitomas ar kt.

     

    Prietaisų garantinį ir pogarantinį servisą atlieka serviso centras įsikūręs šiuo adresu:

    Sporto 11 Marijampolė, tel. +370 671 18226  el. paštas info@ignara.eu